X
518 804 184

REGULAMIN OBIEKTU NADMORSKI ZAKĄTEK DĄBKI


1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00, kończy o godzinie 11:00.

2. Pozostałą kwotę za pobyt wraz z opłatą uzdrowiskową, należy uregulować w dniu przyjazdu gotówką. Na życzenie Klientów istnieje możliwość przelewu pozostałej opłaty za pobyt na 3 dni przed przyjazdem.

3. O Państwa komfortowy pobyt i spokojny wypoczynek na miejscu dba Właściciel lub uprawniony Przedstawiciel Domków NADMORSKI ZAKĄTEK, wszelkie uwagi, usterki prosimy zgłaszać na bieżąco pod nr telefonu 518 804 184

4. Posiadamy bezpłatny parking dla naszych gości, który mieści się na terenie kompleksu Domków Nad Morzem NADMORSKI ZAKĄTEK.

5. W naszym obiekcie obowiązuje zasada pobierania kaucji zwrotnej zabezpieczającej ewentualne szkody (100zł). Domek piętrowy kaucja (200 zł). Kaucja rozliczana jest w dniu wyjazdu po wspólnej kontroli zdawanego domku.

6. Zdanie i odbiór domku odbywa się zawsze w towarzystwie Właściciela lub uprawnionego Przedstawiciela Domków Nad Morzem NADMORSKI ZAKĄTEK.

7. We wszystkich domkach obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Osoby palące prosimy o wychodzenie na taras a w trosce o czystość korzystanie z popielniczek.

8. We wszystkich domkach obowiązuje zakaz używania piecyków elektrycznych. W przypadku chłodniejszych dni zabezpieczamy Państwu własny sprzęt grzejący.

9. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zamykanie okien i drzwi w momencie opuszczania domku.

10. Osoby postronne mogą przebywać na terenie obiektu do godz. 23:00. Po godzinie 23:00 proszeni są o opuszczenie obiektu.

11. W przypadku rezygnacji z pobytu w terminie krótszym niż 60 dni przed przyjazdem, wpłacona zaliczka przepada.

12. W sezonie głównym (czerwiec, lipiec, sierpień) proponujemy pobyty tygodniowe (7, 14, dniowe) od soboty do soboty (pobyty inne niż tygodniowe sprzedajemy tylko w miarę wolnych miejsc).

13. Poza sezonem pobyty w dowolnej ilości dni.

14. Nasz obiekt udostępnia dla dzieci bezpłatny plac zabaw, ale przebywanie dzieci na terenie placu zabaw może odbywać się tylko pod opieką osoby dorosłej. Wyobraźnia dzieci nie zna granic. Osoby dorosłe, rodzice, opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci i rozważne korzystanie przez dzieci z atrakcji. Miejmy pociechy na oku, nawet w trakcie wypoczynku.

15. Szanowni Państwo, w trosce o komfort pobytu naszych gości we wszystkich domkach obowiązuje bezwzględny zakaz smażenia ryby. Do smażenia ryby udostępniamy specjalne kuchenki na tarasy domków. Kuchenki wypożyczamy w Recepcji obiektu.

16. We wszystkich domkach obowiązuje zakaz chodzenia w obuwiu zewnętrznym - przede wszystkim w butach na wysokim obcasie.

17. Wszystkich gości prosimy o nie rozpalanie grilla na tarasach domków.

18. Pobieramy opłatę za media wg zużycia prądu (licznik w każdym domku) - 0,90zł/kW poza sezonem wysokim. Liczniki zerowane w dniu przyjazdu gości. Opłata za prąd rozliczana jest w ostatnim dniu pobytu w trakcie zdawania domku.

19. Nie zapewniamy ręczników kąpielowych.

20. Zastrzegamy sobie prawo odmowy zakwaterowania osób będących pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie, osoby naruszające niniejszy regulamin zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotu kosztów.

21.Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. brakiem wody, prądu, dostępu do internetu.

22. W związku z RODO Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego UE 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r.

w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE ( Ogólne rozporządzenie danych osobowych).

Informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Łukasz Wojciuch prowadzący działalnosć gospodarczą pod nazwą WYNAJEM DOMKÓW ŁUKASZ WOJCIUCH z siedzibą w 43-374 Buczkowice, ul. Jama 503. NIP:9372553527 Nr. REGON: 242579900.

Przetwarzanie Państwa danych jest niebędne do umowy o świadcznie usług hotelarskich. Prowadzimy ograniczoną politykę prywatności, a dane przekazywane nam prechowujemy w sposób bezpieczny. Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,prawo do ich sprostowania, usunięcia,jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.

23. Szanowni Państwo, wpłata zaliczki oznacza akceptację powyższego Regulaminu. Warunkiem rezerwacji jest wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości za cały pobyt, resztę opłaty regulujecie Państwo w dniu przyjazdu do obiektu. Zaliczkę prosimy wpłacać do 2 dni od momentu rezerwacji na konto : ING Bank Śląski nr konta: 74 1050 1070 1000 0023 0479 1821 , Łukasz Wojciuch ul. Jama 503, 43-374 Buczkowice

w tytule przelewu proszę wpisać: datę pobytu, nazwisko i nr telefonu.